Friday, November 4, 2011

BFFF (BestFriendForeverForever) PART II

okay... ni pula..


*SORAYA SOFIA BINTI ISMAIL*


*like this soo muchh!*

* SORAYA SOFIA BINTI ISMAIL

*24 APRIL 1991

*SINGLE

*UNITAR

KNOW HER SINCE 2002 TILL NOW :: 9 YEARS OLD::

 One word! dye PEMALU. ngehh...ngehh. okay. perasan tak,kawan2 baik aku semua pemalu..kan?kan? HEE.. aku?pemalu juga...( eh yeke!) HAHA. okay,sekarang taknak cte tentang aku..tentang empunya diri dlm gmbar di ats tuh.. :P. SORAYA a.k.a SOSO adalah pelajar yg bijak dlm kbykan subjek yg di ambil. SOSO nii minat gilaa dgn SEJARAH. korg minat tak? dahh tawu dah,tak bpe minat kan? HAHA.. dulu pun aku tak minat,tp ttbe jd minat.. BUKTInya aku mndpt A dlm PMR. SOSO pun sama lahh kan.. tak dpt dinafikan lg. :D cayalahhh!! ;p
 

Dye seorang yang senang didampingi...kuat merajuk (hehehh)..sygg kwn..suka buat org ketawa..manje.. ulang suara.. MANJE. HAHA... gaduh? pernah ke kte gadug so? ada? ehehe... mestilah ada kot..scara langsung mahupun tidak.. HAHA.. tp aku rase tak pernah laa gaduh yg mlampau tuh.. so nk ckp ktorg tak pernah gaduh boley? HAHA..ape2 jela naziera. :D


Two words for her... BEST! INFORMATIONAL! 

hehe... okieee dokie! bye2! 


hargai kawan2 walaupun anda mempunyai seseorang yg anda jatuh cinta,kerana hanya kawan yg kekal sampai bilabila. :D

renung2kanlahh.. :)






No comments: