Thursday, November 3, 2011

kenapa tiba2 nak b'blog?

haha! okay2..knape ttbe aku nk b'blog? Suka hatilahh.. HEHE. sbnrnye dahh lama sgt hati sanubari nii nak create a blog..tp mcm2 hlgn yg terpakse ku harungi..ececeh! ttbe jea. okay lahh, jwpn sng, sbb aku tade mase. HAha.. kdg2 tgk kwn2 yg ada blog jeles jgk..mcm2 dorg share. okey! sume tu aku tak perlu heran lg..sbb aku dah ada blog sendiri. ECEhhh! (*.*).

*Pakcikk Google*

haha! poyo jea kann pic kat ats nii.. :P nak bgtaw bahawa people who create a blog of course laa suka b'blogging. tak gitu cik temah dan bedah? HAha.. ngengg jea. 

skrg nii aku tgh cuti sem.. so,adalah masa duduk sorg2 kat ruma. b'blog jelaa kann.. nak2 aku baru berhenti keje part time kat SOGO. A cut above the rest. >trademark tuu.. haha! SOGO tgh sale weyh! jummm shopink raya haji. huhu..iya2 jea.. 


* makcikk google*

tu diaaa... promote jap KL SOGO. huhu! kalau cuti sem yg pnjg aku pasti akn memenatkan diri aku dgn myumbang tenaga utk menolong mmbuat sale. haha! apada ayt susah2,ckp BEKERJA kann sng? HEHE. saje jea...nk pnjgkan entry ni.. HUHU.. okey lahh.. BYE! <3




No comments: